mandag, august 13, 2012

Mandag og fortsatt sol

Å for en deilig helg vi hadde! Rene syden stemningen og ungene badet omtrent hele helgen. Det er så deilig at været holder seg litt utover uken også,.... forhåpentligvis. Man kan jo ikke stole hundre prosent på værvarslingene, de endrer jo mening stadig vekk. Man får heller titte ut vinduet og se på været på den måten, men man kan jo bomme da også. Idag tidlig synes jeg det var kaldt, men det har jo blitt varmt utover dagen :-)


Og så må man tilbringe litt av tiden sin ved å lukta på blommorna. Jeg elsker uteblomster, for de trives så godt i hagen vår. Jeg har ikke alltid like hell med inneblomster merker jeg.
Margeritter er en favoritt hos meg!


Men man kan ikke bare ha hvite blomster heller, hehe.


Men de søte lilla her har jeg kverket to ganger nå på en veldig kort stund. Har fulgt lappen som fulgte med- ikke for mye eller lite vanning så jeg aner ikke hva som er galt med de/meg.


Spesielt siden jeg hadde noen på trappen her ifjor, heeeele sesongen. Merkelig.


Jaja, bra jeg fikk tatt bildet før de daua da. Og de får bare henge der. Er altfor tidlig til å kjøpe lyng. Det vitner om høst. Og selv om jeg elsker høsten så vil jeg ikke ha den her helt enda.....


Men en blomst som trives sammen med meg, og jeg trives veldig godt med den er Hortensiaen.


I love them, in all shapes and colors!


Ja og litt margeritter til da....sniker dem inn overalt.....hehe.


Ha en fortsatt strålende dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar