mandag, april 04, 2011

NIB Utfordring DIY

Det er mye DIY hjemme hos oss. Det er det som er artig med interiør, å lage sin egen vri på ting.
 Men de bildene jeg viser nå skal jeg på ingen måte ta æren for. (Eller dvs bildene har jeg tatt, men bildene er ikke av noe jeg laget selv).

Jeg har malt dem så jeg har bidratt litt, men handymannen har laget de. Jeg snakker om hyllen her, som er etter samme mal som alle nye vindusbrett her i huset. 
  
 Handymannen fant noen flotte profillister og snekret alle vindusbrettene i nybygget på denne måten.



Når vi da skulle ha hylla over sofaen så fant vi ut at hylle i samme stil som vindusomrammingen hadde vært fint.


Jeg er veldig fornøyd!



Dette var det gamle stuevinduet som har blitt bygget inn fordi påbygget kom ved siden av det. Så tapetserte vi med den samme tapeten som er på de andre tre veggene i denne stuen. Også med nytt vindusbrett.

Flinke handymannen :-)

Det er mange flott bidrag, så jeg har ikke noen håp om å vinne. Det er bare gøy å være med.
Gå inn her på NIB og få masse inspirasjon fra mange flink bloggere!



3 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Kreativt tenkt altså, denne ideen var genial :)
    God mandag og ny uke!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Så flink handyman du har! :-) Lykke til!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Heiii!
    Så flinke dere er, var kjempelekkert med hylle i samme som vindusbrettene, å så fint når det er eget designe da ;)

    Lykke til,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett