fredag, april 01, 2011

1 April- har du blitt narret idag?

Idag har vært en travel dag, så det kan godt hende at jeg har blitt narret uten at jeg har merket det :-)

Bra snøen kom igår ellers hadde jeg trodd det var en mega aprilsnarrspøk!


Godt er det også at det har smeltet en del idag, og at man har litt vår innomhus å glede seg over!

Noen fortalte meg at i april '97 så kom det voldsomme mengder med snø (man kan sikkert google det om man er spesielt interessert, for jeg vet ikke om det er sant), Men poenget mitt er: husker dere den sommeren? Den varte jo langt uti september. Kanskje det skjer iår også? Får vi den etterlengtede laaaange indian summer som vi håper på hvert år?

Skader ikke å være optimist.....annet enn at man kan bli skuffet....igjen....

 Etter den flotte (og ganske lange) vinteren , så fortjener vi en deilig vår og en laaaang sommer som varer helt til Halloween :-)
Ha en deilig fredag!


1 kommentar:

  1. Vi kan jo virkelig håpe på en varm lang og deilig sommer!

    Jeg er ihvertfall lei vinteren....

    Ha en fin helg!

    SvarSlett