torsdag, april 28, 2011

Døren til naturen

Hjemmepåske er ikke å forakte heller. Og siden svigers har flyttet på landet, så må jeg si det er mye kult der oppe. Vi ble vist inni en skog der, som ikke er helt som andre skoger. Det var en gang en mann, som hadde kreative evner som har laget et paradis for unger i skogen (og voksne, hehe).

Nå klarer unger å fnne på mye morsomt i skogen selv, men det hjelper når man finner døren til naturen:

 Utrolig flott laget og velholdt!
 En liten klatreløpe som består av en veldig lang dachs og en litt mindre en. En totempæle med hestesko i knalle farger.
 En vippe er en sikker vinner.
 Flere flotte sitteplasser
 Og noen flotte stilleben som jeg gjerne kunne hatt hjemme :-D


 Se på detaljene:
 dette er en skaumann (den største jeg har sett), med egen motorsag,
 og "manuell" sag:
Gøy på landet, gøy på landet, sånt noe hakke vi i byen, eller.....

Heldigvis så ble poden såpass fort bra av vannkoppene at påsken ble deilig likevel. Og selvfølgelig det strålende været hjalp jo masse også!

Nå er det minisnekkeren som har vannkopper. De kan jo ikke få det samtidig :-)


3 kommentarer:

  1. Å for en herlig plass!!
    Kanskje vi kunne tatt en felles tur dit en dag?? flotte bilder da!!

    klem

    SvarSlett
  2. Vi må prise oss lykkelige at det finnes slike kreative sjeler i blant oss som vil dele med andre på denne måten! For et herlig sted! Hvor i verden er dette?

    Jeg falt selvfølgelig pladask for mjølkerampa!!! ;)

    Ha en fin dag - selv om minstesnekker har vannkopper!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Jeg blir med jeg også - sammen med Tina familien :)

    Herlig sted da - gøy på landet sånt noe hakke vi i by`n.. ;)

    Ses plutselig!

    Klem

    SvarSlett