mandag, februar 08, 2010

Vårens interiør trend er hvitt!

Ifølge vi i villa så er vårens interiørtrend hvitt. Til min glede og mannens fortvilelse, hehe. Hvitt skal symbolisere en ny begynnelse, og kombinert med duse pasteller, organiske former og en bløt minimalisme, har du trendene for våren 2010. Bortsett fra minimalismen (som jeg aldri kommer til å ha) så passer dette meg ypperlig. Ikke at jeg bryr meg om trendene på interiør. Der går jeg rett og slett for det jeg liker.

Men når trenden er sånn- så er det enklere å finne det man liker. Husker da vi skulle pusse opp huset for 9 år siden så måtte jeg lete mye mer etter de tapetene jeg likte. For da var det mye minimalisme. Nå er det mye lettere å finne det jeg liker.

Vil du lese mer om hva Vi i Villa mener om hvitt så står det litt mer her: http://www.viivilla.no/her-er-varens-interiortrender.aspx

Ha en flott kveld!


1 kommentar:

  1. Det er veldig lett å dekorere når man har f.eks hvite vegger.Her i huset har det blitt en del lyse farger, men ikke helhvitt overalt, kan bli litt for sterilt også...:) Enig med deg, et hjem skal fylles med det man liker, uavhengig av trendene, det er slik man trives!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett