tirsdag, februar 09, 2010

Vår inspirasjon fra Container

Jeg var ikke helt lei av vinteren enda, helt til jeg tenkte jeg skulle kikke på vår- kolleksjonen til Container.... Så mye fint, og bare tanken på å slippe store støvler og dunjakker,,, ah sukk.

Da måtte jeg lage meg en ny banner i samme slengen.






Denne regnjakken falt jeg fullstendig for, selv om jeg har en ganske ny en. Men min er jo fjorårets....hehe.


Og så søte kjoler,


fine støvler.....






Me like :-)



Du kan se alt på http://www.container.dk/



3 kommentarer:

  1. Herlige vårklær! Har vært lei vinteren en liten stund jeg da, men disse bildene fikk meg absolutt til å lengte enda mer.;)

    SvarSlett
  2. Lengter også etter våren, og det ble slett ikke bedre av å se på de nydelige klærene;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Hei du.:-) Takk for hilsen hos meg, godt du så bloggen min som den skal være.:-)

    Og du er vel kanskje inne på noe, siden dette ikke gjelder alle.:-) Men tror det kan ordne seg nå.:-)

    koselig blogg du har, aldri vært på besøk hos deg før.:-) Klem Gry

    SvarSlett