søndag, februar 07, 2010

Endelig laget noen kort igjen

Måtte lage et bursdagskort og plutselig hadde jeg skikkelig inspirasjon igjen. Nå har mottakeren fått det så da kan jeg vise de fram, først en inspirasjonsbok. Denne kan man skrive noen god-ord om seg selv, eller minner eller utklipp som et slags mini scrapbook.
Jeg begynte på de første sidene for mottakeren, ved å skrive ned noen karakteristikker jeg mener hun har :-)


Et hjertekort:

Løfte opp hjertet, så er dette "innsiden"



Et annet kort:






Har laget noen til også, men må ta bilde først (og gi bort et par først :-)


Vintage bildene er lånt fra Shabby Chic Papairskatter. Hun har mange flott bilder. Link på høyre side :-)

1 kommentar:

  1. Flotte kort som alltid :-)
    Bør finne min inspirasjon jeg også, men den har gjemt seg godt....

    -tina-

    SvarSlett