fredag, april 05, 2013

Vår gardiner på plass

Nå begynner det å ligne noe. Litt varmere ute, men temperaturen er litt lureri også, vinter på morgenen og vår på ettermiddagen. Helt umulig å kle seg. Ikke rart en blir forkjølet...lei av sår hals og tett nese kjenner jeg.

Nei, nå begynner jeg å bli en gammel klagende kjerring, klager på helsa og været , hahaha.



Fokus på det positive- Med mer lys og sommertid kommer også vårgardinene opp og slipper inn masse deilig lys på kjøkkenet!


 Skinner bra i motlys :-)


Hele kjøkkenet blir deilig å være på.



Ikke at jeg tilbringer så mye tid ved benkene, ikke mer enn jeg absolutt må. (ikke så glad i å lage mat jeg nei...)


Dette skiltet advarer våre middagsgjester hvis jeg står ved grytene:


Ha en kjempedeilig fredag, det er fortsatt lyst kl 20:30! Elsker denne årstiden!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar