onsdag, januar 23, 2013

Holy Crap å kaldt det er idag da!


Og jeg som bare går og tenker på vår og sommer, og så deilig det skal bli å ta ut hagemøbler og pynte ute igjen. Så kommer denne kuldene og slår meg midt i fleisen, brrrr.



Jaja, får vel trøste meg med at det er januar, og det skal være snø og kaldt, og vi bor i Norge osv....
det er det jeg forteller ungene hver morgen når de grynter over alle klærne de må ha på seg....


Trøster de med hvor enkelt det blir når det er mindre klær å ha på seg, det går fort mot den tiden også, sier jeg med et smil (samtidig som jeg ler av meg selv innvendig, siden jeg mener akkurat det samme som de)


Gleder meg til det er færre klær i gangen, og på kroppen, jeg.


Men jeg må si, vi er heldige som bor i dette landet (av mange forskjellige grunner), men siden dette er en overfladisk interiørblogg med innslag av bilder innimellom, så er vi også heldige fordi vi opplever de flotte årstidene og merker overgangen på de så godt!


Selv om jeg er lei av vinteren nå, så begynner det å bli lenger lyst om kvelden. Og heller spregnkulde enn varmegrader og regn oppå snøen nå. For snø og kulde er greit nok, is og holke er ikke greit!

Ha en deilig solfylt kald dag, håper du er godt kledd og at du har peis og masse levende lys når du kommer hjem. Nå er det lunsj!


1 kommentar:

  1. Har vært deilig å bruke dagen inne i dag ja!! Med fyr i ovnen og en god kopp te ;)

    Nydelig bilder!!

    Klem Tina

    SvarSlett