lørdag, oktober 06, 2012

Apropos Heimil



Jeg kom på igår da jeg skrev at puten jeg kjøpte var fra Heimil, at jeg hadde tatt et bilde av en kjempefin vegg de har stylet så kult.



 De har tatt en gammel seng kappet i to, og festet på veggen der trappen går opp i andre etasje. Det er kjempestilig. Mye finere i virkeligheten, da bildet er tatt med min veldig dårlige blackberry,.....

 Hvis dere er i traktene så er denne butikken anbefalt å stikke innom. Ha gjerne god tid, for det er mye å se på for de fleste interiør stiler. Man må gjerne et par runder i butikken, for å få med seg mest mulig.
 
Heimil ligger i et brunbeisa tømmerhus rett ved turistinformasjonen i Rauland. De har nå også utvidet butikken og har enda mer interiør og mye fine klær og støvletter. 

God Tur :-)
 

 

1 kommentar:

  1. Hei! Nydelige farger du har tatt bilde av her. Midt i blinken for meg. Lunt og varmt. Liker veldig godt bloggen din også, koselige bilder!Kos deg i helgen, klem

    SvarSlett