lørdag, juni 23, 2012

Happy St Hans!

Å, får håpe været blir bra idag da. Vi skal ha gjester og det er så koselig å sitte ute, og kose seg. Dessuten "hører" man ikke barna så mye når de leker ute, hehe.


Noen forslag til pynt er å ta noen avklippede roser og legge i vann i skåler. Pynter fint. (Nå har et par blader her blitt litt brune innen jeg tok disse bildene...)


Jeg elsker den skåla her som jeg har lånt av min mamma. Tror jeg kommer til å låne den lenge, hehe.

Og så kan man slenge oppi noen løse perler her og der i blomstene. Roser og perler går veldig fint sammen :-)


Og så liker jeg å dele opp bukettene i flere vaser.


Gjerne legge noen perler i vannet i vasene også :-)


Glasskort i stedet for bordkort synes jeg er ypperlig. Da vet  man alltid hviket glass som er sitt eget.


Man kan pakke inn bestikket i servietten så det ikke blåser bort ute. Jeg pyntet med en lavendel kvast.


Og så kan man jo bake makoner og forsøke å få til et lite rosa hjerte på.


God St Hans!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar