onsdag, mars 07, 2012

Here I am, this is me

Take it or leave, hehe.

Hva kjennertegner meg i vårt interiør, selvfølgelig gammelt mikset med nytt. Og at jeg elsker vinduer i ulike former.


Jeg bruker lang tid på å finne ut hvordan jeg vil ha det....og går på skattejakt. Sikkert flere interiørbloggere som kjenner seg igjen i det siste der :-)





Og masse lys. Jeg har ikke tall på hvor mange lysholdere jeg har. (Jeg skriver jeg, for det er stort sett jeg som kjøper lyktene :-)


Elsker å tenne lys, og den varme atmosfæren de gir.


Det er sikkert også fordi jeg er ikke flink til å finne elektriske lamper.....






Og en annen ting som er meg: er alt det rotet på hobbybordet når jeg lager kort. Advarsel- ikke bloggifiserte bilder av når jeg slipper kreativiteten løs:


Jeg forsøker å rydde underveis i jobbingen, men tilslutt gir jeg opp og da må jeg lete under ark og overalt på bord og stoler rundt meg for å finne ut hvor jeg la den hærsens saksen, limet, stemplet osv....


Noen flere som kjenner seg igjen? Jaja, resultatet blir som oftest bra, og jeg rydder etter jeg er ferdig (stort sett, - hvis jeg ikke har ryddet bare lukker jeg døren....hehe).


Ha en deilig onsdag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar