tirsdag, desember 20, 2011

Juleinspirasjon

Er dere i rute? Jeg tror jeg er. Må sjekke listen min ikveld. Ungene og jeg pyntet juletreet og satte på plass det meste av julepynten. Ser jeg mangler et par juleblomster.

Synes dette bildet av julepyntet soverom var så fint. Crisp and christmassy :-)

Må innrømme at jeg ikke pynter soverommet vårt. Gjør dere? Ungene får pynte som de vil på sine egne soverom. De tar litt av innimellom, hehe.


Enkel pynt med noen julekuler på et sølvfat er også fint:

Eller i en krukke eller bolle:

Og så er det alltid gøy å se på juletrær pyntet på forskjellige måter.



Jeg savner et ordentlig ildsted, men jeg får ikke bestemt meg for hva jeg vil ha. Eller dvs det jeg har mest lyst på, kakkelovn, utelukker seg selv med den prisen.
Så da klarer vi oss foreløpig med den stygge gamle ovnen fra 50-60 tallet.




Ha en strålende dag!
(Bildene er en blanding  fra BHG.com og marthastewart.com)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar