søndag, oktober 30, 2011

Pynte i siste liten?

Å pynte et spøkelesehus tar sin tid. Jeg gjør det hvert år fordi det var de husene som var spennende å besøke på trick or treat rundene som unge.



Passer egentlig ganske bra med halloween pynt i et interiør som allerede er gammeldags.


Så jeg kjøper meg litt mer halloween pynt hvert år. Jeg begynner å få litt nå.

For å si det sånn- jeg har mer halloweenpynt enn julepynt ;-)



Jeg har også pyntet gresskaret mitt med tenner og noen øyne jeg fant da jeg var i USA i midten av Oktober.  


Jeg var på Target, gikk rett bort til Luggage avdelingen, tok en duffel bag og slengte oppi handlevognen og fylte med Halloween stæsj.


Da jeg kom hjem og tok ut alt fra bagen, ble jeg skuffet..... jeg skulle handlet MYE mer, haha.
(jeg hadde for dårlig tid, det var rett før jeg skulle på flyplassen)


Men man trenger ikke å ta det helt ut. Martha Stewart viser noen enkle pynte tricks for de som gjør det i siste liten.





Ha en fin søndaskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar