torsdag, september 15, 2011

Nesten sommervær jo!


Høstværet er lunefull. Synes det var kjølig på morgenen igår, hadde til og med tatt på støvletter. Ble varmt utover dagen det gitt!


Så herlig å tilbringe litt av det nydelige været ute. Faktisk litt blomster i hagen enda. Utrolig at de ikke har råtnet på rot med det regnværet som har vært. (for å ikke snakke om vinden...)

Klipper noen buketter lavendel om dagen,
og henger til tørk. Dufter deilig, både av bukketten og hendene etterpå :-) Ah...

Ellers så er jeg i tenkeboksen om dagen. To 60 års jubilanter rett rundt hjørnet. Hva ønsker en 60 åring seg tro?

Er det noen som har noen gode forslag? Gi meg beskjed!!!

Det er 2 herlige damer: min mor og min svigermor, de fyller 60 med bare halvannen uke immellom seg :-)
Og de begge fortjener en flott oppmerksomhet!

(Kortene er snart klare, bare gavene gjenstår....)

1 kommentar:

  1. Den solstolen i New England-stil er så fin, ønsker meg en sånn :) Gaveforslag: Min svigermor på 60+ er veldig glad i flotte designvaser o.l. Eller hva med gavekort på klær? Ha en tipptopp torsdag :)

    SvarSlett