fredag, august 05, 2011

Jeg digger Sommer med Ernst

Etter en deilig jente-ettermiddag med bestemor hos frisøren, og huset for oss selv, krøllet snuppa og jeg oss i sofaen. Nyfriserte og duftet av deilige hårpleieprodukter og kanalsurfet.

Hun fant Sommer med Ernst og sier "dette er vel noe for deg mamma?"
"Ja!" sier jeg, "han er det lenge siden jeg har sett på". Så vi satte oss enda bedre til rette og sjekket ut hva Ernst har holdt på med i sommer. Jeg har gått glipp av litt ser jeg, så jeg må nok google de tidligere episodene.

Men igår fullførte de stua:


Gangen og-

 soverommet gjorde de i forrige episode:


Se på de kule lysestakene han har laget:

Her henger han opp gamle menyer! Genialt!



Her er close-up av bordet han lagde. Det er laget av gamle materialer fra huset. Og satt inn med Ernst sin egen oppskrift på linolje. Ble helt nydelig!

Så nå vet jeg hva jeg skal se på når det regner. Alle de tidligere episodene.

Ha en strålende helg!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar