mandag, april 11, 2011

Merkelappene og krukkene er klare

 Gamle til og fra lapper, bokstavstempler, stempelpute og hyssing, da kommer man langt.
 Det er gøy å stemple. Jeg er bare litt lat for tiden og lager heller kort med vintage bilder. Går så mye fortere.
Men det er gøy å dra fram stemplene innimellom også.

 Krukkene er klare for å settes på kjøkkenhyllene :-)

For en flott helg det har vært, men bra vær og kos inne og ute med familie og venner.  Ser at gresset har blitt bittelitt grønt nå også, deilig! Jeg er fortsatt overrasket over at snøen smeltet så fort. Men det er klart, det hjelper når det er 16 grader og strålende sol.

Og så har de to minste fått sine første skrubbsår på knær og albuer. Da skjønner man at våren virkelig er her. Nå er tiden inne for å sjekke at førstehjelpsskrinet inneholder det man forhåpentligvis ikke skal ha behov for, men som er kjekt å ha i tilfelle.

Ha en fin fin mandag!

3 kommentarer:

  1. Å så lekre de ble! Nå håper jeg du skal ha noen åpne hyller på kjøkkenet ditt slik at du får vist dem frem hele tiden ;)

    Ta med stempel tingene og kom til meg i morgen da vel?!?

    Klem

    SvarSlett
  2. Lekkert lekkert lekkert!!!!
    Gleder meg til å se de:)
    Og så mange lekre kyllinger barna har laget, herlige :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine de ble.. fine stempler.. :D

    Ønsker deg en god vårdag.. klem

    SvarSlett