fredag, september 17, 2010

Organiser kjøkkenet

Martha Stewart kan det meste.


Hun har iallefall lure løsninger for å orgranisere kjøkkenet.


Greit med hyller så ting er lett tilgjengelig når de er hyppig i bruk. Og så tar det ikke all plassen i skapene.

hmmm, en ide at alle baketingene var så lett tilgjenglig og orgranisert.

Kjekk knivskuff, selv om jeg ikke har så mange kniver.....

egen skuff for batterier, lyspærer osv

egen skuff for serviettringer,

egen skuff for office supplies som hun sier, det er ofte man trenger saks, pen og stempler på kjøkkenet (jeg har aldri hatt behov for stempler andre steder enn på hobbyrommet jeg da, men igjen jeg er ikke så avansert som Martha er på kjøkkenet heller....langt ifra)

nydelig display,

tea time,
(og jeg som synes jeg var flink fordi jeg har alle te tingene mine i en fin te boks. jaja)

ah, en skuff med kluter med tellekanter, alle husmødres drøm,
kan det virkelig bli for real?
Jeg har kjøpt en kurv med kluter med tellekanter til badet, men jeg har ikke latt ungene bruke dem enda..da blir det jo rotete oppi der. Nei de må bruke de som ligger BAK kurven...haha

annet verktøy,

førstehjelpsutstyr og vitaminer,

og ikke minst, for oss som må ha litt hjelp til å få tak i ting i høyden:
"stigen" er gjemt i en skuff!

Jeg trenger flere skuffer......

Ha en flott helg dere!

5 kommentarer:

  1. Å!!! her var det mange flotte løsninger!! Så deilig det må være å ha plass!!!

    Ha en flott søndag!

    klem Tina

    SvarSlett
  2. WAO... her var det mye å lære...
    trenger nok noen flere skuffer jeg også..
    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  3. Skulle nesten tro bildene var tatt i mitt kjøkken! Hi hi
    Å neida, det er nok laaaaaangt fra like velorganisert hos meg, og det kommer nok aldri til å blidet heller er jeg redd. Men flott var det, og mange gode tips! Så NOE av det kan man jo klare å kopiere - hvis man legger seg litt i "selen" - tror jeg - kanskje...! ;))

    Ha en fin søndag!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  4. Kjære, vakre vene... WOW! Den dama gir ny mening til ordet "organisering", ja. :o) Stili`bilder.

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Wow, har jammen noe å strekke meg etter altså! Her har jeg en roteskuff som rommer det meste, er ikke så mye orden i den nei...

    Nydelig ekosebilder under her, sååå fint med levendelys nå når det er mørkt ute!

    Nyt helgen!

    SvarSlett