fredag, august 06, 2010

Snuppa har fått seg Bruka postkasse

Vi var en tur på Bakgårdscafeen i Sandefjord igjen. Alltid like koselig, å treffe min kjære kusine og ha en ordentlig jentetur. (Må bare gjøre det litt oftere)
Bakgården er populær så jeg. VG har hatt en reportasje om det: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10003664


Og jeg skrev jo selvfølgelig om det ifjor også:

http://chezjeanettef.blogspot.com/search/label/jentetur
(tenk at det er nesten et år siden, hvor blir det av tiden....?)

Anyway, vi var jo selvfølgelig innom Tinnies hus og snuppa utbrøt ååååååååå sånn postkasse hadde vært fin utenfor rommet mitt. Og det var jeg jo helt enig i. Trengte en liten fargeklatt i den gangen.

Og den har blitt populær. Den ene lillebroren hennes er ivrig etter å legge brev til henne der.

Og siden han ikke kan skrive så veldig mye enda, bare litt, så legger han ved blomster også.





"Se mamma, nå tror jeg hun blir glad"




Det ligger også en del papirbiter med litt tegninger med hans navn på oppi også, Like pent krøllet sammen. Så sjarmerende!

















Litt misunnelig på både postkassen og innholdet jeg.
Ha en flott dag!

3 kommentarer:

  1. Så koselig da! Å flott postkasse hun har fått.
    Ha en vidre fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Ja dei er flotte dei postkassene der. Og så herleg med ein lillebros som sørger for masse koseleg post til ho :-) Søskenkjærlighet er no flott då! ♥
    Og så fin blogg du har her. Her kjem eg nok absolutt til å kome igjen ja! :-D
    Ønsker deg ei flotte helg.
    Klems

    SvarSlett
  3. Så herlig! Elsker blomster han lille prinsen din :-) koselig at han bruker så mye tid på storsøster. Flott postkasse!!

    Ha en flott helg :-)

    klem

    SvarSlett