torsdag, mars 04, 2010

Koselig

Du vet, det finnes de dagene som man ikke er i form og man føler seg skikkelig blæ. Hiver på seg noe tilfeldig og gir seg i vei.

Så kommer man på jobb, og føler seg fortsatt blæ, formen er fortsatt ikke på topp. En kollega sier "så fin du er idag" Så endrer hele humøret seg, bare av en slik liten bemerkning! Formen er fortsatt ikke på topp men humøret er MYE bedre!



Vi burde være mye flinkere til å gi hverandre komplimenter. På min jobb så er vi ganske flinke til det egentlig, og idag trengte jeg en sånn en når hodet og bihulene er bomull og man føler seg pjusk.

Ungene min er også utrolig flinke til å gi sånne komplimenter. Koselig at de legger merker til sånt, og ganske utrolig også :-)

Jeg er heldig som har så greie mennesker rundt meg! Så da skal jeg bli enda flinkere til å være sånn tilbake også!

Ha en flott dag dere, dere ser fantastiske ut idag! Alle som en :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar