onsdag, november 25, 2009

jenterom

Da var tiden kommet til å endelig skrive et interiør innlegg igjen. Snuppa skal bytte rom, og i den forbindelse skal hun ha tapet på en vegg. Det gamle rommet hennes er veldig råååsa, veldig!
Til og med hun er lei av det. (det er bare 2 år siden vi pusset det opp). Men vi skal gjøre om rommet hennes til et nytt stort bad, så derfor får hun nytt rom.

Jeg fant noen søte sommerfugl tapeter igår. Denne i offwhite likte jo jeg da.... Men hun har jo sagt til meg mer enn en gang at hun er lei av at alt vi pusser opp er lyst og hvitt. Selv om jeg har prøvd å forklare henne at hvitt er ikke hvitt, det er off white, beige, eggeskall og gråhvit, kritt osv...hehe. Hun bare himler med øynene.

Denne tapeten som har noen metalliske grønne sommerfugler likte jeg også.

Og den i rosa skjær under her var lekker. Glad jeg ikke skulle velge.

Hennes valg falt på den med grønne sommerfugler. Ikke så greit å fange det på bilder, men den er kjempefin.

Det var mange andre fine tapeter i den boken også:


Men hvorfor kan de ikke lage noen tapet bøker som er enklere å prøve å se tapet prøvene på veggen. Det er ikke alltid at man har noen som kan stå og holde de opp så du får sett det i lyset. Og de står ikke akkurat av seg selv, den lukker seg og blar over, faller over ende osv
Jeg så et annet tapetmerke hadde noen kjempe fine ruller med prøver som var en vegg lengde og som hadde fester i hver ende som gjør det enklere å se. Lurt! Jeg synes iallefall at tapetbøker er uhåndterlige når man skal sjekke hvordan lyset faller på de i rommet.
Det var Dagens sukk....
Nå er elektrikeren her og legger ferdig strøm på rommet til snuppa og på kontoret som vi også har pusset opp. Bilder kommer jo etterhvert som ting blir ferdige.

4 kommentarer:

  1. Hallo du! :)
    Jo, men det er faktisk ikke av interesse.
    Nok tid og energi er brukt på vedkommende! :)

    Ha en finfin dag. Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så spennende! Gleder meg til å se hvordan det blir :-)

    klem Tina

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se! Tror det blir veldig fint med sommerfugltapet.
    Ha en flott helg!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Får jeg lov å spørre hvor (hviket merke) de sommerfugl-tapetene kommer fra??

    God helg :)

    Hilsen Fru K

    SvarSlett