onsdag, august 05, 2009

Shopping på Hamremoen igjen

I helgen døde bilen til svigers på vei fra hytta. Det var jo selvfølgelig veldig kjipt. De fikk leiebil og kom seg hjem omsider. Når de skulle levere leiebilen tilbake kjørte jeg sammen med dem så de fikk sitte på hjem igjen. Og jammen måtte vi ikke ta en rastepause på Hamremoen Gård igjen.
Der var det jo noen små ting som måtte bli med meg hjem:

Tror jeg har fått litt dilla på hjerter i det siste...men de er jo så søte og uimotståelige.Kupp! Jeg fant en brødkurv i akkurat passe størrelse. (jeg hadde akkurat den uka tenkt at den vi har er litt for stor til kjøkkenbordet mitt, og se der -rett foran øynene mine- en i akkurat passe størrelse)

Og jammen fant jeg ikke en passende duk og ha oppi også!

Og de søte små her visste jeg akkurat hvor jeg ville ha, på den mørke hylla med bilder på.
Jeg fant også en bursdagsgave. Så det var en veldig nyttig tur.
Når jeg kom hjem og mannen kjente igjen handleposen, sa han "det var derfor du meldte deg som frivillig til å kjøre dem, ja."
Han trodde meg ikke helt når jeg sa det var fordi han alltid kjører når vi skal noe, hehe....

1 kommentar:

  1. Hjerter er bare utrolig søte, og disse var av ypperste klasse;o)
    Brødkurven og blonden var også helt i min gate, og jeg ser for meg sjokoladen som ville passet perfekt oppi skålene;o)))
    Ha en fin dag.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett