torsdag, mai 28, 2009

Depeche Mode Concert utsatt

Jeg hadde gledet meg så lenge til denne konserten. Gledet meg til å se DM i enda en ny by (jeg har sett dem live i København, Gøteborg, Stockholm og Oslo).
Nå skulle jeg få se dem i Bergen, men de avlyser den konserten og flytter konserten til slutten av Januar.
No offense, kjære Bergensere, men jeg hadde gledet meg til Bergen nå på sommeren. Heller regn i Bergen om sommeren enn på sure vinteren. Tenkte vi skulle ha en ordentlig kjærestetur i samme slengen og nå må vi nyte det i januar. jaja.
Arvika skal de fortsatt til. Hmmm kanskje jeg skal overtale mannen til en Arvika tur som kjæreste-tur nå i sommer og så blir det Bergen kjærestetur i Januar, begge toppet med DM konsert....
Haha, Fortsettelsen følger......

(glemte helt å si, God Bedring Dave Gahan!!! Det står mer om konsertene på depechemode.com)

1 kommentar:

  1. Du får bruke kvinnelist... noe sier meg at du vil bruke mye av det nå... fniiiis... Men håper på jentetur og jeg da ;)

    Fikk til å legge kommentar nå ja!! Jippi!

    og må jo føye til - SNILLE mannen!!!

    klem

    SvarSlett