fredag, august 23, 2013

Fortsatt deilige sommerkvelder

Blir nesten litt værblogg dette, men da kan se jeg tilbake neste år på hvordan vi hadde det iår. At vi fortsatt kan sitte ute om kvelden i slutten av august, men med pledd da selvfølgelig.


Koselig å tenne lys i skumringen og nyte blomstene.


Ungene veksler mellom trehytta og plattingen.




Tenk at vi badet i sjøen igår. Vil ikke påstå at vannet var varmt selv om ungene mente det. Iallefall et par av de. Sistemann uti ville ikke bade med mindre jeg badet også, så da måtte jeg til pers. Og det var kaldt , men etter en stund ble man nummen og merket det ikke lenger.....


.... helt til ungene hoppet rett ved siden av og man kjente den kalde dusjen igjen, brrr, hehe


Siden vi ikke har anlagt hagelys enda, så må vi tenne på mange lykter.




Pleddet varmer mest, og jeg må ha på jakke , selv jeg som er så varm av meg  :-)


Men nå begynner det å bli såpass mørkt at det ikke er så lett å lese, så da må jeg nok desverre trekke inn snart.



Ha en fin fin fredag!!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar