søndag, juni 09, 2013

Prinsessebryllup


Snakk om å ha bloggtørke, men denne tiden har blitt brukt til å nyte godværet, jobbe litt i hagen og alle sommeravslutningene som er på denne tiden.

Men midt i hagejobbing idag gikk jeg inn og sjekket prinsessebryllupet. Det er så gøy med bryllup :-)
Heldigvis så skal en god venninne av meg gifte seg i september. Du kan se på bryllupsbloggen hennes her.

Så nå avbryter jeg bloggtørken med noen fine bilder fra den store svenske begivenheten idag:

Madde var vakker, og det var flotte detaljer på kjolen.





Og skoene - I love them !!
Sjekk alle blondedetaljene på kjolen! Men det er jo utrolige Valentino det :-)

 Bildet er fra http://blogg.svt.se/ebba/ Foto: Lise Aserud / NTB Scanpix

Min favoritt idag var storesøster. Den kjolen var bare helt nydelig! Synd jeg ikke klarte å finne et nærbilde av den:

Håret hennes var kjempestilig utført også!

Bildet er fra http://blogg.svt.se/ebba/ Foto: Lise Aserud / NTB Scanpix
Resten av bildene er fra expresen.se, aftonbladet.se og svt.no

Regner med at Ebba legger ut flere bilder imorgen. Gå inn på siden hennes og ta en kikk  på alle kjolene.




 

1 kommentar:

  1. Hi there, I log on to your new stuff on a regular basis.
    Your humoristic style is awesome, keep doing what you're doing!

    Here is my page; cellulite treatment reviews

    SvarSlett