lørdag, juni 22, 2013

Flott jugendhus

Det er så gøy å se at folk pusser opp og utnytter stilen til huset de har. Kombinerer det nye stilrene, og moderne design, men beholder den gamle rammen som huset har fra før.






Uterommene er like koselige som inne.


 


Populære (og fine) skjellamper mot den gamle ovnen, kult.


Elsker detaljene på trappegelenderet, og at de tok kontrastene med svart mot hvitt. Og så har jeg en forkjærlighet for mørkt treverk mot hvite flater ellers. Helt min smak dette, liker virkelig det linntøyskapet :-)





Og så må jeg innrømme at moderne bad, det er bare herlig. Jeg hadde kanskje supplert med gammeldagse kuppel lamper istedet for de rene rette linjene på lampene her, men det er min smak da (og jeg har nemlig kuppellamper på vårt bad :-)




Ellers er badet i akkurat de fargene jeg elsker på bad :-)


Elsker badekaret og skapet!!!







Kjøkkenet er også helt min stil:





 Lyst og delikat innredet i nydelige duse farger.



 Flere bilder av eiendommen kan sees på Finn, denne unike perlen er nemlig tilsalgs.
Tviler på at innboet er med, men kan sikkert få interiørhjelp av de som selger huset , de er nemlig interiørdesignere med egen interiørbutikk.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar