torsdag, januar 31, 2013

Entre løsninger

Jeg er litt lei av at vi har så liten gang.....så stort hus ellers, men altfor liten gang til vi som bor der. For å ikke snakke om når vi har besøk. Igår hadde gutta med seg noen venner hjem og vi kom nesten ikke inn gangen.....pga vinteryttertøy, støvler og alle ryggsekkene, hehe.

Surfet litt på nett og så det stilige skapet her på Potter Barn bloggen. Det løser nok ikke problemet vårt med det første, men det var veldig stilig. Og så var det så kult at navnet på broren min er på den ene skapdøren.

Vi tenker litt på å bygge på det vi bruker som gang, som egentlig er en vindfang. Har noen ideer som vi skal få ned på papir. Så får vi se hvordan det blir etterhvert.

Ellers så er det bare å få litt inspirasjon rundt omkring. (Bildet under her synes jeg er fint, men jeg synes det blir litt mye clutter i real life)


Kanskje vi bør bygge såpass stort at vi får plass til denne stolen? Ålreit å sitte deilig når man skal ta på seg fottøy.....spesielt når man er oppe i min alder :-P


Ha en fin dag!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar