mandag, november 19, 2012

Jul hos Riviera Maison

Julemagasinet til Riviera Maison er ute. Og bildene der er nydelige som vanlig.

Å henge julekuler i bånd, i for eksempel et vindu, er kjempelekkert. Husker jeg fikk et lignende bilde som julekort motiv fra en venninne ett år. Hun hadde pyntet kjøkkenvinduet sitt på denne måten. Det var kjempefint! Dette var motivet før. Nå er det barna som pryder julekortene :-)



De lyktene som er designet som overdimensjonerte julekuler på bildet under her var jo bare rålekre!!!
Love them!


Beklager kjære handymann, jeg har en forkjærlighet for sølv og hvitt pyntede juletrær jeg altså.....ja, han har merket at jeg forsøker å snikinnføre det hjemme, hehe.


Får man egentlig nok  med lykter?


Næææ lysholdere i ulike fasonger og størrelser får man aldri nok av, bevis er på bildene :-)


RM stolene med kroker bakpå gir mulighet for enkel pynt man kan variere med etter sesongen man er i.
Lekkert med granbar og hvit silkesløyfe.


Må legge til at min søte lille blomsterfinn kom hjem et granbar kvist på fredag. Han skulle ha litt julepynt før jul sa han, hehe, hvor får han det fra tro....?
Anyway, han kikket litt sjenert på meg for han var nok ikke helt sikker på hva min reaksjon ville være, er ikke så fan av alt de drar inni huset som de finner i 'naturen' på vei hjem fra skolen.
Men mor ble superglad, fant frem en vase, fyllte med vann og satt kvisten på spisebordet. Det duftet helt nydelig!!!! Det har desverre begynt å drysse litt, men han skulle se etter en ny en idag sa han, haha.

En krukke med kongler og diverse er en enkel julestatement:


Eller en utstilling av julekuler og granbar er fint det også!


Eller bare en bolle med julekuler pynter fint opp det også.


Har dere forsøkt å snikinnføre julepynten enda? Må nok vente litt til, men nå er det under 2 uker til advent.

Ha en deilig mandag dere!!!!


-->

1 kommentar:

  1. Herlig, veldig mye fint :) Nydelig julestemning.
    Ha en fin mandags kveld.

    Klem Helene

    SvarSlett