fredag, november 23, 2012

Hjemmelaget julepynt av sandkake former

Ypperlig juleaktivitet for ungene!

Jeg fant inspirasjonen på en av bloggene på bloggrollen min
(beklager husker ikke i farta hvem, hvis du husker gi meg gjerne et lite pip så jeg kan legge det inn her)
Jeg har mange sandkakeformer som bor i et norgesglass som pynt på kjøkkenet.
Tenkte at julepynt laging som innebærer bruk av hammer, syl, og perling og glitter og lim så  må det bli en suksé hos barna. Og det var det.

Pynten henger nå på et lite juletre på rommene deres.


Synes de var flinke. Hamringen gikk jo veldig bra, men det har de jo masse trening i så det fryktet jeg ikke heller. Å tre på perler synes de er kjempegøy. De lager jo smykker stadig vekk.


De trengte såvidt litt hjelp til å få prismen til å henge ordentlig nederst. Ellers var de selvgående hele tiden.


Ble kjempefine synes jeg!


Og de syntes selv at det var gøy, og så var de fornøyde med resultatet også.


Det var jeg og!

Utrolig deilig at det er fredag idag!
Nyt den!!!


2 kommentarer:

  1. Hei , tror kanskje det var hos meg du har sett disse ?
    I tilfelle blir jeg glad om du linker til bloggen :)
    Dine ble supersøte , klem :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for kommentar på bloggen. Det var ikke dine sandkakeforme-julepynt som jeg hadde sett før. De jeg så hadde prismer og perler på , nesten lik de ungene mine lagde også. Bare færre farger :-)

    Jeg har faktisk aldri vært inne på bloggen din før. Men du hadde utrolig mye flott på bloggen din så her skal jeg lese mer senere :-)

    God helg!

    Jeanette :-)

    SvarSlett