søndag, april 15, 2012

Uteromsinspirasjon på en regnværsdag


Det hadde vært deilig med litt varmere og solrik vær synes jeg. Når jeg finner uteromsinspirasjon på nett, klør jeg i fingrene etter å pynte opp ute.


Smaken min er litt schizofren, jeg liker fargene på bilde over her, og samtidig liker jeg ton i ton jordfarger som på bildet under.


Greit å ha naturlige farger i bunn og sprite det opp med noen farger i puter og løpere.


Eller noen bruker mange farger på vegg, møbler og blomster.


Hadde vært deilig med en ordentlig utepeis.



Lurt å dele opp en stor hage i små uterom..




Lavendel er alltid en favoritt!


Tror vi skal vurdere et telt i hagen hvis dette regnet fortsetter.....


Elsker flytelys i et fuglebad







Ha en deilig søndag!




bilder fra BHG.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar