tirsdag, april 03, 2012

og jeg limer og jeg limer

...det blir bra tilslutt. Sånn masse produsering er egentlig drepen på kreativiteten, men på den andre siden så kan du tenke på andre ting mens du holder på :-)


Det var utrolig mye som skulle stanses ut. Så jeg hadde stansemaskinen og papirstrimler (de målte jeg opp og kuttet opp selvfølgelig på forhånd) stående fremme på hobbyrommet. Heldigvis så har jeg eget hobbyrom så rotet ikke synes ellers i huset.
Så hver gang jeg gikk forbi hobbyrommet stanset jeg opp 3 stk. De store hvite er doble for bordkortene skal stå. 78 store hvite, 39 beige og 39 små hvite....til og med ungene ble lei av å hjelpe til..og de elsker vanligvis å få lov til å bruke stansemaskinen....hehe.


Så var det å montere de og punche ut til splittbinders, og feste håndtakene.


Nå holder jeg på å knyte sløyfer og feste papirblomster til metallblomster og så feste de til sløyfene og så lime dette på smekka. 


7 down, 32 to go :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar