fredag, desember 09, 2011

Deilige fredag

Ah, når freden senker seg på en fredag, og man kan sitte med tente lys, en kaffe latte med masse sirup (og vann ved siden av selvfølgelig, noen kaffekjerring blir jeg visst aldri....), og et par juleblader, det er en deilig begynnelse på helgen!


Jeg kikket litt i bloggen fra denne tiden ifjor for å se hva vi holdt på med da. Da var det kjøkkenoppussing som gjaldt. Her er det ferdige resultatet av det prosjektet forresten.


Jeg husker jeg sa at oppussing skal jeg ikke holde på med før jul igjen. Lurer på om jeg fikk oppussingsabstinenser iår igjen jeg. For plutselig måtte jeg bare ommøblere, hehe.


Handymannen holdt på i garasjen og hørte en masse dunk og litt sleping over taket der han sto og han forsto hva jeg var i gang med. Jeg hadde jo nevnt det et par ganger før, og siden jeg fikk lite respons derfra så satte jeg igang selv, hehe.


Ingen før bilder å vise til siden dette var bare et innfall, men moro for det.


Nei, nå har jeg ikke tid og ro til å sitte her lenger. Nå må det bakes. Dobbelbursdagsfeiring imorgen, sånn er det med tvillinger som går i hver sin klasse og har bursdag rett før jul. Vi tar begge på forskjellige tidspunkt men på samme dag. Tenker morgendagen flyr :-)

Ha en deilig og fredfull helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar