søndag, mai 29, 2011

Liljekonvall er maiblomsten

Jeg elsker liljekonvall, nydelig blomst med en nydelig duft!
 Og siden sesongen er altfor kort, så har jeg noen falske på nattbordet. Som jeg dusjer med linljekonvall spray (ute vel og merke, samtidig som jeg forsøker å rise av litt støv....) innimellom. Gir en svak deilig eim i rommet. (Men ikke for mye)
 Ungene spurte her om dagen, mamma er de her ekte? Lukt på de sier jeg, "ååå ja, de tror jeg er ekte".
Men de du har på soverommet , de er ikke ekte vel? "Nei" sa jeg sant som er.
"Nei, tenkte det" sier de, "for de er det støv på"...sannheten fra barn osv....hehe.

Fram med støvsugeren igjen ja.

Ha en flott søndag!


2 kommentarer:

  1. Nydelig blomst og fantatsisk lukt som minner meg om farmor. Barneminner <3

    Ha en flott søndag
    Klem fra Eva

    SvarSlett
  2. Ja liljekonvaller dufter bare helt herlig
    og så er de jo bare såå fine.
    Konvaller og syriner er blomstene som fremmer barndomsminner hos meg
    ønsker deg en flott søndag
    En liten hilsen fra AnitA S

    SvarSlett