onsdag, desember 01, 2010

1 desember!

For en herlig måned desember er! Kalenderen er hengt opp og barna var så trøtte idag at det var kun snuppa som la merke til at den var hengt opp. Fordi den er på veggen rett utenfor rommet hennes :-)
 Tenkte jeg skulle vise fram de fine julekortene vi fikk av svigers ifjor, barna fikk hvert sitt og handymannen og jeg fikk sammen.

 Hu er utrolig flink til å lage kort, hu svigermor! Jeg har laget lite kort i 2010. Må bli bedre neste år nå som hobbyrommet er i orden og ikke full av maleprosjekter?


Når jeg bladde gjennom bildegalleriet fra ifjor for å finne de kort-bildene her, måtte jeg flire. Ifjor på denne tiden holdt vi på med å lage det nye rommet til snuppa. Så alt sto på hodet fram til ganske rett før jul. Og iår holder vi på med kjøkkenet som gjør at det flyter litt her og der i de andre rommene. (Den nye gråfargen på kjøkkenveggene ble bra så nå skal taket pusses og males, og så kan vi få ryddet en god del på plass)
Lurer på hvilke prosjekter vi har før jul neste år jeg...hehe.

Ellers så var det også ganske morsomt å bla gjennom bildene for å se hvor mye vi har ommøblert og endelig fått litt ting på veggene, osv. Nå mangler bare litt gardiner i de små vinduene i nystua. Men det er viktig å ikke forhaste seg (les: jeg er elendig på å finne gardiner!!!)

Kos dere i denne deilige adventstiden!!!

Jeanette :-)

2 kommentarer:

  1. Koslige pakkekalender og flotte kort! :o) Hils svigers å si "Ho bloggeJenny syns du er utrolig flink, svigermor! Ho syns hesten var supersøt!" :-D

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Du trenger ikke gardiner Jeanette, er fint uten :-)
    Og igjen svigermor er utrolig flink til å lage kort! mektig imponert! Og jeg er klar for litt mer kortlaging i 2011.... tror jeg har lagt 3 kort i løpet av 2010... eller kanskje 5 da...
    Go før jul kose tid ;-)

    klem

    SvarSlett