fredag, oktober 08, 2010

Oktober er halloween måneden

Jeg ser mange bloggere begynner å tenke på jul nå. Jeg tenker ikke på jul før min Halloween er over. Så jeg kikker på Halloween interiør jeg da :-)

Martha Stewart har jo mange utrolig flotte og kule bilder på sidene sine:








Mye inspirasjon der.
Gleder meg til å Halloweenpynte huset. Bare så synd det er så lite jeg kan gjøre uten å skremme vannet av de stakkars barna vi deler hus med.....


De synes mye er artig (de har jo mine gener), men noen av figurene er så skumle at det tror jeg hadde gått hardt utover søvnen her i huset....




Utrolig deilig at det er fredag nå!
Ha en flott helg!!!


2 kommentarer:

  1. ♥ hei ♥

    liker halloween godt jeg.. så lenge
    barna er snille da...

    moro og litt nytt..

    ønsker deg en fin fin helg!!

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg! :o) Vi gjør ikke såå mye ut av det som Mrs. Stewart, men alikevel; Gresskar å pynte med og mange herlige høstfarger FØR julekulene. :o)

    Ha en fin fredag videre, og en god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett