lørdag, april 24, 2010

Skrivebord

Det finnes jo mye fint der ute, og de jeg finner koster jo en del. Så jeg skal prøve å kikke litt på finn en stund og se om jeg finner et varp.

har funnet flere på finn jeg kunne tenkt meg, men de har selvfølgelig vært dyre. Typisk meg det:-)


de inspirasjonsbilder her er ikke fra finn, men jeg husker desverre ikke hvor de er fra.













Det er så stille i huset her. Det er uvant. Gutta mine er på fotball kamp og snuppa leker med en venninne ute. Så da koser jeg meg med å lage kort. Har mange jeg må lage så vi får se om jeg blir produktiv.
Snuppa og jeg skal ut på en sykkeltur snart så jeg blir nok ikke ferdig med korta idag, men jeg har iallefall begynt. Det er lenge siden nå.
Ha en fortsatt flott dag!


2 kommentarer:

  1. hei.
    å så masse flott i skrivebord til kontoret dette er,
    likte det nederste jeg...
    ønsker deg en fin sykletur å god helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. wow så mye flott! Utfordringen min er å holde det ryddig.. og ikke minst få plass til alt jeg vil.. ;)

    Lykke til på jakten. er gøy å lete etter det riktige møbbelet også!

    klem

    SvarSlett