fredag, april 23, 2010

Kontor

Det gamle soverommet vårt har vi gjort om til kontor. Eller rettere sagt et oppbevaringsrom med en gjesteseng. For jeg har nemlig ennå ikke funnet et skrivebord som jeg vil ha.

Rommet er, som du ser, innredet lyst med kun mønstret tapet på skapsiden og på kneveggen. Ellers så er tak og vegger lyse. Men det er ikke vindu på dette rommet.
(Det nydelige sengeteppet her har svigermor heklet. Sengen har vi også fått av svigers).
Derfor lurer jeg på om jeg skal ha mørkt eller lyst skrivebord. Mørkt går jo veldig fint til gjestesengen, men det er ikke sikkert at vi skal ha sengen der for alltid. (Vet allerede om et annet sted jeg kunne tenkt meg den)




Og selv om jeg elsker hvitt så blir det kanskje litt for ensformig (pc'en og skjermen er svarte, men sånt byttes jo ut etterhvert også så det er ikke noe poeng å ta hensyn til det heller).


Så da trenger jeg bare å finne et som jeg vil ha. Og så får jeg heller bare male det som jeg føler for den dagen. Og så får jeg male det om igjen hvis jeg ombestemmer meg en annen gang. (tror handymannen min begynner å bli litt oppgitt over alle maleprosjektene mine :-)




Sånn så det ut før nytt tak og nye vegger:

Jeg tørker fortsatt klær her når det er dårlig vær , men det viser jeg selvfølgelig ikke på "nå bildene". Dessuten når det er fint vær så henger klærne på verandaen, hehe :-)



Så jeg håper på fint tørkevær i helgen slik at kontoret er ryddig, og bare venter på at skrivebordet skal poppe opp til riktig pris.


Etter en virkelig hektisk jobbeuke skal det bli deilig med helg.
Ha en flott fredag!

2 kommentarer:

  1. Kanksje vi skal dra sammen (uten barn) på loppemarked på skoppum i helgen og se om vi ikke kan finne et bord som egener seg til skrivebord? :) Bare å plinge på så er jeg klar :)

    ellers må jeg jo bare si at kontoret er rålekkert!!! Og enda finere Live den sengen faktisk :)

    Ha en flott helg!

    varm klem

    SvarSlett
  2. Så flott rom! Var jo veldig fint med tapet på kneveggen, har mye skråtak her vi også, så den ideen tror jeg at jeg vil kopiere!

    Morsomt å se rommet under, før og etter lek;-)

    God helg, og god skrivebordjakt!

    SvarSlett