onsdag, november 04, 2009

Halloween vertinne gave

Jeg er så heldig som har så omtenksomme venninner. Ei lyslykt (hvitt selvfølgelig-hun kjenner meg godt), fra ei venninne, glemte å ta bilde av det....hun fortalte hun hadde sittet med den i fanget i bilen på vei til oss med lyset tent allerede, morsomt. Jeg husker jeg tenkte "den lykta der har ikke jeg fra før...hmm hvor kom den fra"....og så fortalte hun meg et par timer ut i festen :-) Og så fikk jeg scrapbooking ark og rubons av ei venninne til, som jeg heller ikke har tatt bilde av. Men det jeg har tatt bilde av er et kort og en pose med fine høst motiv som jeg fikk av ei tredje venninne:



Pose pyntet med mange bånd og perle-remse

Et flott kort, med mange fine detaljer

















Jeg er heldig som har så gode venninner , (ikke bare pga gavene altså! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar