søndag, november 29, 2009

Adventstake

Her er årets adventsstake, med hvite lys, litt granbar sprayet med snø i en seng av snø med litt snøkrystall pynt rundt:


De søte serviettene fant jeg i en billigbutikk.


Og adventsstjerne i vinduet. Det er litt trist å se ut når det er grått og bart ute. I denne førjulstiden så hadde det vært koselig med litt snø synes jeg. I tillegg har vi besøk fra noen kolleger fra Singapore og de fikk oppleve snø to ganger nå. De er overlykkelige, men ville gjerne opplevd litt mer når de først er her. Prøve å stå på ski, da kan jeg jo være med og vise de at ikke alle nordmenn er så flinke til å stå på ski.

Kanskje jeg hadde lært meg det litt bedre jeg også, det er lov å håpe :-)
Ønsker dere alle en fin førjulstid. Må innrømme at jeg synes det gikk litt fort til 1 advent, men den tiden her er spesiell.
Skulle bare ønske det var snø....



4 kommentarer:

  1. Så fin adventstake;o))) Jeg har ikke funnet min ennå, har hatt det så travelt med messa mi;o/// Men nå skal jeg prioritere en solid bloggerunde i kveld, så får vi heller brenne et lys i morra;o)))
    Så masse annet du har drevet med i det siste også, skrollet meg laaangt nedover;o)))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Lekre adventslys! Har laget til et par lys her også, men har ikke blitt helt fornøyd i år... Men siden jeg er syk om dagen, orker jeg ikke den største innsatsen heller... Ses plutselig :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott advendsstake :-) alt du lager blir så koselig. Lurer litt på om ikke du må komme hit og hjelpe til med stua her så den blir fin....

    Og du jeg hadde aldri trodd at jeg skulle høre deg si (eller se deg skrive) at du skulle prøvd ski.... ;-)

    stor førjulstid klem til deg fra meg
    -tina-

    SvarSlett
  4. Så nydelig den var!! Er helt enig at det skulle vært litt snø... her er det rene høstværet om dagen, men i dag skinner solen og det er så deilig:)

    SvarSlett