torsdag, september 17, 2009

Jentetur!

Snuppa, mamma og jeg tok toget til Sandefjord forrige lørdag. Vi var så heldige med været. Og ikke minst, vi skulle møte min herlige kusine som jeg treffer så altfor sjeldent. Da vi kom forklarer hun meg veien til bakgårdskafeen, 'den er nok midt i blinken for deg , vi møtes der', sier hun med et glimt i stemmen sin. Spent så følger vi veibeskrivelsen hennes og der åpenbarer seg et paradis for meg. Gamle, trange, fine smug leder til den søte kafeen , for en atmosfære. Tror hun kjenner meg godt, men så har vi vært venner siden jeg ble født også da...hehe.Her kunne jeg ha sittet hele dagen, med dette herlige selskapet og bare kosa meg, og med et glass rødvin eller to. (noe jeg tenkte på på kvelden da vi var hjemme at jeg kunne faktisk ha tatt litt vin siden vi tok toget...jaja neste gang , my dear Cousin, så gjør vi det!)

Det er det perfekte stedet for oss, jeg som elsker arkitektur og interiør og hun som elsker det kulinariske.

Bildene er tatt med mobilkamera, den tar helt ok bilder så lenge det er bra lys, og utendørs. Det var jo selvfølgelig mye finere i virkligheten:-)








Vi bestilte mat og skravlet ivei som vi alltid gjør når vi treffes.

Og se på denne serveringen:

Det var herlig godt, og hjemmebakt brød med de gode skorpene, nam! Vi spiste også litt sjoko kake etterpå selv om dette mettet mer enn nok.


Så tusen takk for en herlig lørdag snuppene mine!!! Dette skal vi virkelig gjøre oftere!!!!




3 kommentarer:

  1. mmmmm det så virkelig godt ut. Og ikke minst for et hyggelig sted! Kanskje ta en jentetur også ;)

    SvarSlett
  2. Jeg er også klar for jente tur.
    Må bare si at den kaffen er det onkel Geir som pusset opp for noen år siden, er veldig koselig der :-)

    SvarSlett
  3. Hmmmmm..... kanskje lurt å skrive hvem det er som skriver ting og tang...
    vel det var meg som skrev det over...
    Klem Tina

    SvarSlett