fredag, mars 28, 2014

Deilige fredag igjen!

Ukas beste dag er her igjen! Yeah! Sol ute, og det er bare så herlig!
Jeg kjenner blogglysten øker i takt med at uteplassen planlegges og kanskje kan tas i bruk snart. Krysser fingrene for det!

Og da må man jo kikke innom en av yndlingsbutikkene sine, nemlig Home and Cottage.

Se på det bilde under her: lekkert drivhus (er definitivt på ønskelisten, lurer på hvor det er fra....)
Og de fin fine møblene:


Det var ikke meningen å kopiere alle bildene på bloggen til Home and Cottage, men jeg måtte bare når alle bildene var så utrolig flotte.



Ønsker meg alt her jeg, hehe.







Gleder meg ekstra til denne helgen, med besøk fra niesen min! Ungene gleder seg skikkelig til å leke med den herlige kusinen sin igjen!

Ha en strålende helg!




 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar