mandag, desember 16, 2013

Hjemmelaget julpynt

Siden jeg blogget om noe så ikke julete igår, nemlig elg bæsj, så må jeg nesten blogge om noe veldg koselig idag føler jeg.

Hjemmelaget julepynt, er det aller fineste. Spesielt det laget med barnehender!

Nå er jeg så heldig at snuppa i denne familien er helt ekstraordinært flink med hendene sine. Og en enorm fantasi som gir henne mange flotte kreative utspring.

Hun lager mye hjemme, på skolen og hos besteforeldre. Og jeg er så heldig at det blir pyntet hjemme med dette!

Denne lyslykten fra ifjor tas frem helt i begynnelsen av desember og brukes nesten hver dag :-)



Denne julekransen er ny iår, kjempefin!


Henger på den gamle døra hjemme.


Liten julejente laget på skolen iår også :-)



Og en flott hestesko. Den skal straks henges opp.



Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar