onsdag, mai 15, 2013

Hva betyr vel været?

Desverre veldig mye for veldig mange, meg også merker jeg. Men men, noen ganger så må  man bare kle seg deretter.

Jeg er så ivrig etter å få uteområdet klart, at jeg bare tar på meg regntøy og gummistøvler (som ikke er tette lenger...ooops.) og kommer meg ut i øspøs regn og planter og rydder og luker og barker osv. Deilig det og. Bra trim er det også, mye tungt bæring og opp og ned i lukeposisjon. Og så har jeg alltid glemt noe eller må tømme bøtta så er det opp igjen, hehe.

Og så er det deilig å komme inn i stuevarmen, og se på den nye katalogen til Home and Cottage

Look and enjoy:






Er du klar til 17 mai? Bare et par dager igjen nå :-)

Ikveld skal det bakes. Ikke pga 17 mai, men for en bursdag imorgen, jippi!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar