onsdag, april 17, 2013

Med solen kommer ønske om å få uterommet klart

Hos oss er det meste av snøen borte. Men fortsatt veldig vått i gresset!
Håper solen tørker opp det nå. I helgen gjorde vi litt klart til at handymannen kan begynne på plattingen ved siden av lekestua til ungene, så de får sin egen sitteplass når de har besøk. Det er jo stadig behov for det når været er varmere, så det blir greit å få på plass.

På en surferunde fant jeg noen fine bilder på Skona Hem der Tine K hadde satt opp en fin uteplass. Bare elsker mur vegger:


Dette er fra showrommet deres i Italia:


Her er diverse herlige bilder , (som jeg tror er fra BHG)


Ååå det blir deilig når våren er ordentlig i anmarsj!



Fontene kunne jeg tenkt meg, deilig med lyden av vann som renner.....



Litt av et trehus, stakkars ungene mine, deres ligner ikke i nærheten av dette....hehe.
Men de leker veldig mye i det de har :-)



Ha en strålende onsdagsettermiddag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar