tirsdag, september 11, 2012

Litt høst pynt på trappen

Jeg er veldig glad i høsten også jeg. Når trærne skifter farge og man kan kose seg inne med tente lys osv.
Det er jo litt vedmodig å bytte ut sommerblomstene når de er ferdige, spesielt siden jeg synes vi fortjente å nyte de mer enn vi fikk denne sommeren.

Men det er mye lekkert i høstfarger også!

 Dette er fra svigermors trapp. Jeg elsker den rustne krona her, og så er det så fint med en fargeklatt med oransje innimellom steinene:



Lyng er alltid fint på høsten!


Koselig med pelspute å sitte på på krakken. Her foreviget jeg også veska mi som jeg så glad i. Jeg er ikke en veskedame egentlig, men noen ganger har man ikke store nok lommer til det man skal ha med seg....


Den vesken her passet meg perfekt! En stor lomme til barnas ting, en stor lomme til mine ting, og i midten plass til vannflaska og et blad. Alt jeg trenger å ha med meg.


Ha en deilig tirsdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar