fredag, juni 01, 2012

Hurra Hurra Hurra

Jeg har vunnet en giveaway hos en av de beste bloggene jeg vet om Malivas Verden. Det er utrolig spennende å følge hennes blogg spesielt siden hun har flyttet dit jeg alltid har drømt om å bo, nemlig Frankrike. (Jeg fulgte hennes blogg før hun flyttet til Frankrike også )

Hvem ville ikke bodd her med de rosene hun har rundt veggen. (Klatrerosene mine ser ikke sånn ut for å si det sånn , hehe)


Veldig greit å lese bloggen hennes i tilfelle jeg noen gang får overtalt handymannen til å flytte dit en gang.....ja, det er lov å drømme :-)

Men tilbake til giveaway'en hennes. Dette er premien min, denne flotte skinn journalen! Jeg har ønsket meg en ordentlig journal til å skrive ned alt vi gjør med huset. Skulle egentlig gjort det da vi kjøpte huset, men bedre sent enn aldri :-)
Greit å skrive ned fargekoder, planter, råd om stell av planter osv. Og en sånn flott journal gir meg veldig lyst til å skrive!




Men det beste ved denne journalen er hvor den kommer fra, en utrolig flott butikk LittXtra  

De har mange fine produkter. Men det som er det beste her er faktisk det de står for. Hjelp til selvhjelp for de som er vanskeligstilte. Gir de opplæring og arbeid slik at de kan forsørge sine egne familier og sende barna sine på skole. Gir de verdighet og håp for en bedre fremtid.

I tillegg så bruker resirkulert materiale til å lage nye produkter. Ta en kikk innom butikken, det er mye flott!

Ha en strålende fredagskveld!

1 kommentar:

  1. Hei ChezJeanette!
    Så hyggelig at du ble så glad for å vinne journalen! Og tusen takk for flott omtale av nettbutikken min! <3 Bare si fra om du har lyst til å ha en give away også, f.eks en resirkulert veske; så kan vi markedsføre hverandre:-) Jeg skal sende journalen til deg veldig snart.
    Klem Hilde

    SvarSlett