tirsdag, august 30, 2011

Mer gøy på landet

I helgen var guttene i huset veldig fornøyde med mye brumming, fart og spenning. Vi var nemlig både på motorcross og rally på en dag.

Rally foregikk over det man kaller Åsen på landet der svigers bor. Og her er det mange svingete veier og opp og ned, og jeg tenkte på det stakkars folkene som har de flotte husene på denne veien. Jeg vet jeg ville vært engstelig med tanke på om de rally førerne hadde helt kontroll på de veiene her. (En bil startet jo å brenne, og flere skranglet fælt etter det første heatet....)


Det er nemlig flere av husene over Åsen her som jeg synes har de lekreste utsmykningene


Men til gjengjeld hadde de sikkert veldig bra utsikt over Rally'et som kjørte i full fart over tunet sitt.


De bildene her har jeg tatt fra bilen. Veien går tvers over flere av gårdene der. Selvfølgelig kjipt for de, men fint for meg som elsker å se på fine hus.


 Guttene mine synes det er gøy å kjøre fort på de veiene her (rally spirer mon tro?), mens jeg sier at handymannen må kjøre sakte forbi så jeg får kikket ordentlig på husene, hehe.


Heller ikke lett å knipse bilder i fart, fra bilen.


Og jeg kan jo ikke akkurat be mannen om å stoppe så jeg får gått ut og knipset husene. Det er jo frekt :-P


Kjekt med ordentlig zoom på kameraet og speilrefleks som knipser fort :-D


Det huset under her er nybygd, og de har valgt noen fine utsmykninger rundt omkring glassverandaen.


Idyllisk!



Men det ene huset har en helt nydelig veranda på baksiden, som jeg ikke klarer å fange på linsa

Arg, jeg får vel gå ut av bilen for å få riktig vinkel neste gang, om jeg tør....haha.


Ha en super dag, og takk for at du tittet innom! Enda så treg jeg har vært på bloggefronten for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar