torsdag, mars 24, 2011

Uteplass inspirasjon

Med den deilige temperaturen som er ute nå om dagen så klør det i hagefingrene.
 Men det ligger fortsatt veldig mye snø i hagen vår. For å si det sånn, jeg ser ikke noe gress enda.
 Men verandaen er bar! Men siden jeg skal male der, så gidder jeg ikke å ta ut alt mulig stæsj enda....så jeg får heller finne masse inspirasjon til hagen på Pottery Barn sidene.
 Så koselig å sitte sånn og se på film på storskjerm i hagen, ah sukk.




 Dette var en lur oppfinnelse, sette opp disse rundt blomsterbed så man ikke kveler blomstene med hageslangen. Men, et stort men, jeg tror jeg hadde snublet mye i dem. Så det er nok uaktuelt i hagen vår.
 Jeg måtte bare vise de pottesjulerene her. De er så søte, og lette å lage med litt strie og fine bånd.
 Det vokser og spirer fra frøene ungene har plantet. Blir gøy å plante de ut etterhvert.
 Og tilslutt en kul postkasse:

Ha en deilig solskinnsdag!

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil og ha sånn kino i hagen! (Sagt med en barnslig, sutrete, tramp i gulvet stemme) :-D Lekre bilder!!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Lurte på hvor du finner slike hageportaler, den med benk var kjempe fin :)

    SvarSlett