tirsdag, februar 15, 2011

Jordbær nå?

Jeg er så heldig som har en familie som er så flinke til å finne morsdagsgaver til meg. Jeg fikk et par flotte vårtunikaer med tilhørende skjerf til morsdagen. Jeg vet jeg kommer til å bruke de mye!
 
 (jeg fant ikke bilde av de på http://culture.dk/, men det var et par andre fine ting der også)






Jeg fikk også et par veldig sommerlige øredobber: jordbær!
Da måtte jeg kjøpe noen ekte jordbær på butikken igår. De var ikke like søte og gode som norske jordbær på sommeren, men de gikk ned likevel. (ja, ok, vi grøsset et par ganger, skal innrømme det. Noen jordbær var litt sure, selv om de var nesten like røde som på bildet her :-)
Men de jeg har i ørene, de er søte de! Akkurat som han søte lille gutten min som plukket de ut :-)



2 kommentarer:

  1. Flotte gaver til en flott mamma ;-)

    klem

    SvarSlett
  2. Heldig du er.:-) mistenker deg for å ha tipset de..tjhii.:-) culture har mye fint, kjøpte meg en bukse i høst som jeg er veldig glad i.:-)

    En fin dag til deg.:-)

    SvarSlett