fredag, juli 09, 2010

Dette er grunnen

til få innlegg i det siste: Jeg har endelig begynt å male spisestue møblene. Gleder meg til å se alt på plass. Det kommer det selvfølgelig bilder av :-)
Jeg har 3 stoler igjen og bordplaten.
Den dagen vi bar ut spisestuebordet, så kom det en hvit due flaksende inn. Ungene kom løpende og sa ifra, og da var det heldigvis lite i veien når mannfolka skulle forsøke å fange den og få den ut av et av vinduene igjen.

Den duen hang rundt her litt for mye her synes jeg, jeg kunne jo ikke ha vinduene eller verandadøra oppe like mye som før.
Men igår så jeg at duen var borte og det var masse fjær som lå over et stort område i gata, i vannet etter regnværet natta før. Uff, selv om jeg ikke liker duer så synes jeg det er trist at den har kjempet så hardt mot et eller annet. Stakkar liten.


Ha en flott dag og helg!

2 kommentarer:

  1. god morgen til deg.
    så nydelig stolene blir,deilig når det blir ferdig.
    huff stakkars due,en helt hvit due?var nok en tam,som hvilte før den skulle finne hjem,
    ha en fin male dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Flotte stoler,som garantert blir kjempe fin hvite til spisebordet.
    Uff,stakkars due..
    Ha en vidre fin kveld!
    Klem fra Christina

    SvarSlett